پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226940
اشتغال عامل اصلي مهاجرت به تهران
تاریخ انتشار : 1395/08/17 10:09:20
نمایش : 1131
مديرعامل سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران گفت: موضوع اشتغال و يافتن کار عمده‌ترين دليل افراد براي مهاجرت دائمي يا موقت به پايتخت است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا قديمي مدير عامل سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران اظهار کرد: سازمان خدمات اجتماعي به افرادي که به صورت موقت يا دائمي براي يافتن شغل به پايتخت مهاجرت مي‌کنند، خدمات مشاوره‌اي ارائه مي‌کند که اين افراد بتوانند براي مهارت آموزي به سازمان‌هاي واقع در شهرستان خود مراجعه و خدمات مورد نياز خود را دريافت کنند، همچنين اين افراد در صورت نياز به تسهيلات بانکي به صندوق‌هاي قرض الحسنه و يا بانک اطلاعاتي کارآفريني معرفي خواهند شد.
 
وي ادامه افزود: در مقابل اين افراد، متأسفانه عده‌اي ديگر نيز با ارائه اطلاعات نادرست در رابطه با اشتغال خود و تنها با نيت بدست آوردن کسب و کار و دريافت سودهاي کلان به تهران مهاجرت مي‌کنند که در نتيجه اين عمل باعث گرايش و ايجاد شبکه‌هاي مافيايي تکدي‌گري و سوء استفاده از کودکان مي‌شود، همچنين از سوي ديگر نيز فقدان آگاهي کافي برخي افراد از شرايط زندگي در کلان‌شهرها موجب سردرگمي و افزايش آسيب‌هاي اجتماعي خواهد شد. 
 
مديرعامل سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران تصريح کرد: مردم بايد بدانند که به جاي دادن پول به متکديان مي‌توانند از طريق موسسات خيريه اقدام به ياري نيازمندان کنند زيرا اکثر اين افراد مستحق واقعي نبوده و داراي درآمدهاي ميليوني هستند.
 
قديمي  با اشاره به طرح هبه و تأمين جهيزيه دختران دم‌بخت خانواده‌هاي نيازمند گفت: طرح هبه با هدف جذب مشارکت‌هاي معنوي شهروندان مبني بر حمايت از خانواده‌هاي نيازمند است که براساس آن وسايل غير ضروري شهروندان از درب منزل آن‌ها جمع‌آوري و پس از تعمير و بازسازي به خانواده‌هاي کم بضاعت اهداء مي‌شود، همچنين تأمين جهيزيه دختران دم بخت در اين خانواده‌ها هم با اجراي طرح هبه و به وسيله کمک‌هاي نقدي مردمي  موسسات و مجموعه‌هاي خيريه، انجام مي‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html